Krótka lekcja stylu…

Przedstawiam dziś pierwszą odsłonę LEKCJI STYLU „MODNISIA” FAFINA.

Strój przygotowany przez FilipkaNutza i ŻEŃczaka NORRISA.

Kreacja przygotowana specjalnie na wyjście do klubu. Pamietnej nocy byłem umowiony w jednym z najlepszych klubow w K-CE. – „SPIŻ!!

Specjalnie na okazje ubralem moje bordowo-śliwkowe palto firmy „LA KOT”

Buciki (kolorystyka specjalnie dobrana do „galotów”) z firmy „DOJCZE BANANA”

Pantalony (tutaj troche przesadzilem z zakupami) firmy „EMPORIO ROMANO”

Zabawa byla świetna calą noc spędziłem przy bigosie a co chwila na twarz dmuchal mi dym z pieczonego prosiaka (tak swoja droga prosiak ten chyba smazy sie od otwarcia klubu) wszystko to przy sympatyczny bicikiu Crazy Frog’a. 

KOCHAM SPIŻ!!!! KOCHAM SPIŻOMANIAKÓW!!!! KOCHAM BIGOS W SPIŻU!!!! KOCHAM GRUBYCH MUSKULARNYCH OCHRONIARZY ZE SPIŻA!!! KOCHAM TECHNO I RADIO ESKA!!!!! tRZYMAJTA SIE!!!! HEJ HEJ

Komentarzy 17 to “Krótka lekcja stylu…”

  1. czy to jest Fafin/?

  2. Jakis taki siaki podobny do Fafina

  3. ładnie Marcinie

  4. przeca to Efon z TH cru

  5. Miszczu, powiedz mi jak to się robi… :horny:

  6. fajna kieca

  7. przeca to nie kieca

  8. chopie, do spiza bez hajfy leziesz? to nie przejdzie. na lape zloto musi byc!

  9. lol niezla bieda jak ty sie serio w to ubierasz

  10. ciekawe w co sie soblik ubiera, skoro sie jara ze lanosem jezdzi ;D

  11. dobrze mu powiedziałeś pięć!!!

  12. o a swoją drogą taki styl Marcina na disco a na stoliku leży winyl aphrodite’a ganjaman ( coś to mówi o fafiku )

  13. buozesz ty moj! przeca to uon! a tyle go szukalam.. jakie to szczescie mnie dzis spotkalo! o matko bosko.. co tam sie wtedy dzialo!
    dzwonie powiadomic wszyjstkie psiapsiuly!

  14. soblik da się pokroić za te ciuszki: ) zakład?

  15. po pierwsze jezdze audica w dieslu po drugie nie ubieram sie jakszmaciarz hahahah tylkko sprawdzone marki !!!

  16. pewnie tak samo sprawdzone jak lanosik na lexlooku: ) hehehehe


Dodaj komentarz